Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2013 22:20 - 1D
Автор: katerin Категория: Музика   
Прочетен: 349 Коментари: 0 Гласове:
0



Зейн прехапва устните се, когато той крие нещо или се притеснява.
Луи свире на пиано много добре.
Хари е толкова ексцентричен сутринта, той никога не иска да става, и когато стане е много мрачен.- Лиам
Лиам и Хари спят чисто голи.
Ако Хари беше момиче, първото нещо което ще направи е да се хване за гърдите.
Дебютният им албум се е разпространил в рамките на 11 минути.
Найл обича зелени очи.
Най-хубавото нещо в XF беше среща с четирите най-добри хора. – Лиам
На Лиам му е трудно да изразява чувствата си, ето защо иска приятелка, която да му помогне да излезе от черупката.
Хари има късметлийско зелено бельо.
Аз съм сантиментален човек – Лиам
Хари е много добър флиртаджия. Той често е близко до това да ме преласти, по дяволите ! –Луи
Една майка беше с дъщеря си,но тя ми прошепна:Ако търсите друга жена, просто ще изкрещя. – Найл
Обикновено чуваме Найл преди да го видим – Лиам
Хари е казал „Добре”, когато е чел списание, че той с радост ще се снима гол в някакъв момент.
От групата си приятели, Хари е известен с меките си ръце.
Любимият филм на Найл е Taken, на Хари Love Atctually и на Зейн – Gease.
“Ако не бях в музикалния бизнез, бих бил драма учител.” – Луи
Найл е бил объркан, докато снимали WMYB, тъй като не можел да запомни колко пъти да изпее „На”.
„I’m single and I love it ! ” –Zayn
Найл обича леглото си, почти толкова колкото храна и спане.
Когато Найл срещнал Мишел Бъбъл(незнам кой е този ;дд) за първи път, през цялото време сържал ръката на Лиам, защотот бил нервен.
Любимият срашен филм на Найл е Prom Night.
Найл винаги е бил нисък за годините си, но никой не го е обиждал, защото се опитвал да бъде дружелюбен с всички.
„Винаги ще изпращам приятелката ми до вкъщи. Ще я защитавам !” –Найл„Ако имах приятелка щях да я храня игриво през цялото време.” –Найл
„Мразя, когато момичетата действат глупаво, защото те мислят, че е сладко. Интелигентното е секси .” – Найл
„Всъщност не съм целувал много момичета” –Найл
Любимите песни на Найл на JB са “U Smile” и “One Time Lyris”
Найл има страшна мания по жирафите .
Когато Найл нямал работа, неговият график бил – спане, пръдня, храна, сл. музика, пръдня, туитър, предня, храна, спане…
„Не обичам зайци. Те са безсмислени и не правят нищо.”-Найл



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: katerin
Категория: Музика
Прочетен: 32681
Постинги: 52
Коментари: 3
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930